7 Mayıs 2010 Cuma

Where is my mind

ah ne çok oldu bloguma yazı yazmayalı! tuhaf bi koşturmaca işte, gidiyorum nereye olduğu belli olmayan bi yolda, ondan ihmalkarlığım. misal birazdan üzerimdeki miskinliği askıya alıp yine başlıycam koşturmaya. ama erken uyandım bu sabah, biraz film izledim, sonra içime çöreklendi blokdaki savrukluğum. hemen yazıyım dedim, ama cümleleri uzatışımdan belli sanırım yazmak için kolları sıvadığım bi konum yok...
neyse işte öyle, anlatacaklarımı toparlayınca gelirim yine, gidicek pek yerim yok zaten...

ama dur ya bi şarkı ekliyim bari bi anlama vardırayım durumu.



james blunt'da ne güzel söylemiş dimi! haliyle yazının başlığıda belli oldu bu şarkıyla:)


sevgiyle!

4 yorum:

hasan dedi ki...

tanrım nihayet,
prenses ciddi endişelere kapılmıştım valla, unuttu bizi artık sevmiyor diye:)
nereye koşturuyorsun bu arada???

beni rahatta dinleyin! dedi ki...

:) şimdilerde kapıldım cem hocanın peşine onun yamacındayım, ondan ihmalkarlığım ama dediğim gibi gidicek çok bir yerim yok gelirim...

hasan dedi ki...

cem hoca???

beni rahatta dinleyin! dedi ki...

cem başeskioğlu,
şimdilerde ona asistanlık-omuza konmuş kuş'luk yapıyorum(: