8 Aralık 2010 Çarşamba

bi gün+bi şarkı+bi film+bi veda!


bi gün;
yazdan kalma bi günde abant'a düştü yolumuz, nede güzel güneşli bi gündü hemde anlatamam. bende uzun uzun güneş banyosu yaptım orda, huzurluydu...

hakkını yemiyim döngüden ibaret de olsa abant da çok güzeldi, burda yatmış güneşlenirken sürekli green grass'ı mırıldanıyordum irfan'ıma en sevdiğim makamdan...


bi şarkı;
dahası bi şarkıcı! bi süredir bu kıza nasıl takıldım/bayıldım anlatamam, özellikle de bu nina simone cover'ı sürekli alt benliğimde fon halinde...


bi film;
tek başıma izlediğim ve bayıldığım "prensesin uykusu" ay aslında bi ton kulp takabilirim ki eksiklikleri vardı ama filmin söylemek istediği söz ve genco erkal o kadar iyiydi ki tek bi laf etmiycem... pek sevdiğim ayhan sicimoğlu'nun tabiriyle; hastasıyım...

bi veda;
kıymetlim canım ciğerim'e kısa süreli veda etmek durumundayım, burnumun direği sızım sızım ama yapıcak bişey yok saçma bi vatan görevi işte. tekrar buluşmak ümidiyle...

3 yorum:

hasan dedi ki...

kimbra'ya bayıldım ama güneş banyosu yapan sana daha da çok bayıldım:)

beni rahatta dinleyin! dedi ki...

boşver beni, kimbra iyidir(:

Plaoust dedi ki...

nedense 4 her zaman uğursuz gelmiştir bana... çift olan birçok şey gibi.. 4 de bir çift, daha doğrusu iki çift... bi gün bi filmin bi müziği bitirverir bi vedayı... umarım çift haneye varmadan biter... umarım bitmiştir çoktan...