16 Aralık 2011 Cuma

Eat Pray Love...

şahane bi film önerisiyle karşınızdayım yine, epey uzak kaldık hasretleştik biliyorum ama uzun girişgahlar yerine bi film önerip çekilicem yine...
çok güzel bi filmdi, kitabını okumadığım için hayıflandım açıkcası belkim kitap daha iyidir bilemiyorum şimdi ama film oldukça geçer not aldı benden. napolide yenen pizza müthişti dedi sevinç bizde pizzalarımızı hazır ettik bi yerlerimiz şişmesin diye ama beni "ye" kısmından ziyade üçüncü kısım daha çok etkiledi... tabi "dua et" kısmında ki Richard Jenkins'in oyunculuğunu da araya sıkıştırmak isterim ki, bayıldım kendisine keşke oskarı da verselermiş bu adama o derece beğendim yani... ama "sev" kısmında ki javier abimiz de şahaneydi ama bali sen ne güzel yersin öyle ya, kadının dediği gibi "cenne"ti, hemen baliye gitme hayalleri kuruldu tabi, ama önce aradan benelux-paris'i çıkartmak icap ediyor sonra ki hedef bali valla. hatta beni oraya gömün falan, müthiş bi yer... neyse izleyin bence siz bu filmi, seversiniz de...

sevgiler
ıssızormanperisi(:

1 yorum:

hasan dedi ki...

ben kitabını okudum ve kesinlikle kitabı daha iyiydi, bir çok niceleri gibi...