28 Şubat 2012 Salı

kar ve bana ettikleri!

demin camdan dışarı baktım yine kar yağıyordu sonra aklıma bunlar geldi;
-her bir kar tanesinin parmak izi gibi eşsiz oluşu
-ölmek için yeterli ağrı eşiğinin 43 ama doğumlarda kadınların ağrı eşiğinin 57 oluşu
-yeni doğan bebeğin topuk iziyle annenin baş parmak izinin aynı oluşu
-insanın bütün damarlarının birleşmesiyle dünyayı iki kere dolanabileceği
-ay'a ayak basan astronotu(adını hatırlayamadım)dünya nefesini tutmuş izlerken cebinden bi diş fırçası çıkararak dişini fırçalıyormuş gibi yapışını
-deve kuşunun gözünün beyninden daha büyük oluşunu
-açık bi havada çıplak gözle iki bin yıldız görülebildiğini
-bütün okyanusların en uzak noktalarının çin oluşunu
-yarım kilo bal için arıların iki milyon çiçek dolaştıklarını
-venüsün saat yönünde dönen tek gezegen oluşunu
-eyfel kulesinin 1700 den fazla basamaktan oluştuğunu
-Marilyn Monroe'nun 6 ayak parmağı oluşunu
ve en güzel grup yıldızının (bence) orion olduğunu
evet bunların hepsini bi sigara içişlik sürede düşündüm, nerden biliyorum bu kadar gereksiz bilgiyi (hani öyle diyorlar ya!) bilmiyorum ama, ergen beynimi derslerle doldurmak yerine böyle bilgilerle doldurmaya bayılırdım. her birinde hayrete düşerdim de elimden tutanım olmazdı, ergenlik zor zanaat biliyon mu?(yıldız tilbe yamuk ağzıyla dedim hatta "biliyon mu"diye ahahahha ay çok güldüm) neyse o dönem en büyük bilgi kaynağımda böyle bilgiler veren tofitalardı(hala var mı? bilmiyorum) onlardan var ya deli gibi yerdim bunları okuycam diye! işte bu pek kimse için bi anlamı olmayan bilgilerin ordan kalma olduklarına dair çok ciddi şüphelerim var (:

keyifli uykular olsun efenim, görüşmek umuduyla
eskibitofitasever(:

4 yorum:

BelGarath dedi ki...

herkes aydaki adamı
"benim için küçük, insanlık için büyük bir adım" sözleriyle hatırlasaydı, sanırım daha sıkıcı olurdu herşey.

yaşasın farklı çalışan zihinler...

beni rahatta dinleyin! dedi ki...

You're very kind, dear belgarath!

hasan dedi ki...

senin kafan böyle çalışıyor ya en çok onu seviyorum ben :)

gamze dedi ki...

beyler haklı! :)