3 Şubat 2011 Perşembe

seven pounds&The Pursuit of Happyness

wow wow wow! seven pounds'u şimdi bitirdim ve çok güzel bi filmdi...
Bu filmide daha önce The Pursuit of Happyness'in İtalyan yönetmeni, Gabriele Muccino yönetmiş, valla ne diyim ellerine sağlık...
The Pursuit of Happyness de Will Smith benim canı gönülden takdirimi kazandığından, akabinde diğer Smith filmlerini izlemeye koyuldum tabi, hepsi için aynı şeyi söyleyemesem de kendisini çok başarılı bulduğumu kamuoyuna duyurmak isterim(: Bu filmde de çok başarılıydı...
ve tabi benim açımdan bi takdiride Gabriele Muccino kazanıyor. ince ve zarif detaylar dikkatimden kaçmadı.
çok başarılı iki film efenim, ne diyim izleyin bence!

p.s. seven pounds'da benim de çok sevdiğim bi şarkı vardı onu da paylaşıyım hadi(:

1 yorum:

hasan dedi ki...

benim favorim The Pursuit of Happyness... şarkı da çok güzel bu arada...