7 Nisan 2011 Perşembe

Big Fish!


filmi şimdi bitirdim ve söyliycek söz bulamıyorum.
lovely...
Tim Burton bu filmde çok iyi bi iş çıkarmış, ama Daniel Wallace'ın hakkı yenicek gibi değil. Daniel Wallace hem pagan, hem modern, hem realist, hem hayalperest bir babanın, son demlerinde oğlunun uzun yıllardır ona karşı beliren ön yargısının ve babanın hayranlık uyandırıcı hikayelerine ve yaşamına bambaşka bi gözle bakmasını sağlamış.
ve bu masalsı hikaye Tim Burton'la (tabiri tam yerinde olucak) efsaneleşmiş... enfes bi hikaye enfes bi görsel güzellik izlemeyinde ne yapın bilemiyorum...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

sen bütün güzel filmleri bensiz izle bakalım...

hasan dedi ki...

ne sen daha yeni mi izledin bu filmi(o şaşırdım, senin gibi bi sinema sever...

beni rahatta dinleyin! dedi ki...

e her bişeye yetişemiyor insan ayrıca niye utandırıyorsun beni, yeni izledim bayıldım bunu da beyan ettim... (uyuz!)
adsız olarak gelen yoruma da bişey diyemiyorum, kara denizlilerin dediği gibi; çimsun?

burçak yıldırım dedi ki...

ben de geç izlemiştim. zaten hep kaçan "balık büyük" olur :)

beni rahatta dinleyin! dedi ki...

ahaha aynen burçakcım, hasancım kapağını unutma(: