15 Haziran 2012 Cuma

bi gün...

bi gün vardı, nerden düştü şimdi aklıma bilmiyorum. bi gün oturmuş konuşmuştuk, bi tarih için sözleşmiştik. tarih neydi hatırlamıyorum. o an yaşadığımız bi sorun vardı ve işte o hatırlayamadığım tarih için "o gün bu sorun geçmiş olucak ve biz başka hatta bambaşka şeylerle uğraşıyor olucaz" demiştim. neydi o sorun onu da hatırlamıyorum, çok önce mi yapılmış bi konuşmaydı bu, yada henüz o kadar da eskimemişmiydi! onu bile hatırlamıyorum. kim bilir, belki sözleştiğimiz gün bile çoktan geçmiştir... zaman beni mi haklı çıkardı acaba, ondan bile emin değilim. ve ben hatırlamadığım bi günün kederindeyim şuan ve bu garip hemde çok garip...
-hayat geçip gidiyor! kim bilir kaç milyarıncı insanım bunu düşünen ve buna üzülen...
bunu düşünmek bile çok kederli aslında. bu çıkmaz, bu yarın hatırlamakta zorlanacağım ve hatta muhtemelen hatırlayamayacağım kaçıncı bu duruma iç geçirişim...
sorunsallar çok aynı aslında ama yine de her seferin de yep yeniymiş gibi de! bi tanıdıklık var gibi de geliyor karşılaştığımızda ama çıkaramayınca nerden tanıdığımızı çokta üstünde durmadan hemen yeni dertlerimizi bağrımıza basıveriyoruz.
...bi gün gelicek ve ben belki de bu yazıyı ne için yazdığımı bile hatırlamıycam...
belki de,
umarım hatırlamıycam ve o gün bunun aynısı bi sorunla boğuşuyor olurken ve onu da hiç unutamıycağımı sanıcam...

bu şarkıyı tüm yaşamımızı katlanabilir kılan zayıf hafızama armağan ediyorum...

Hiç yorum yok: