24 Nisan 2012 Salı

ben futbol sevmem, sevene de karışmam o ayrı...

dün gittim hayatımda ilk defa iddaa oynadım, hem de öyle "o kazanır bu kazanır"ına değil, direk skoruna (:
valla dedim ya futboldan anlamam diye,
2-1 fener galibiyetinin kuponunu yatırırken vezne önünde birikmiş ergenus ve az biraz üstü delikanlıların alaycı gülüşmelerine ve bakışlarına maruz kaldım. içten bi çemkirdim tabi, ama onların çöplüğünde pekte kafa tutmak istemedim... bi yandan da fanatik galatasaraylı kardeşim "abla yapma bak hayatta tutmaz bu kupon, yatırdın say ben kazanırsan(ki imkansız) sana veririm" falan diye vızıldanıyordu, sonra baktı ki ergenuslar benimle hafiften bi "kız işte ya, ne anlar" alayı geçiyorlar, onlardan özür dilercesine bakarak iyice kulağımın dibine kadar eğildi ve "bak herkes sana gülüyor, gel vazgeç" diyerek yeniden kontra atağa geçti (peh peh peh futbol terimlerine gel!) ve bende ona doğru başımı ağır bi hareketle döndürerek ve bilgece bi ses tonuyla dedim ki "bu kupon tutarsa bu salaklarlar beni asla unutmayacaklar, sıkma canını!"(ahahhaha işte böyle bi günde böyle hayatımın en beylik cümlesini bi iddaa bayiinde sarfettim ve miladım da övünecek bişey sahibi oldum)
(:
maçın son 4 dakikasını galatasaraylılardan oluşan bi tekel bayisi televizyonundan izledim, tam maç bitti millet küfür falan derken ben "işte bu!" dercesine bi gururla kollar havada arkama bakmadan çıktım ordan (:
tabi ilk iş hemen kardeşimi aradım "rerererarara" marşıyla bağırmasaydım telefonda iyiydi de, o biraz bilmezliğimden oldu(: ama olsun o ne demek istediğimi anladı...

sonra, bu haftaki fener-beşiktaş maçına da oyna diye ısrar etti ali, ama ben "zirvede bırakıcam, herkes beni böyle hatırlasın" dedim...

bugün de kazandığım parayla gittim bi güzel saçlarımı kestirdim, boyattım, annemin saçlarını bile kestirdim! artık "forever futbol" benim için yani... gerçi erkek parası yemiş gibi hissediyorum kendimi, onlar terledi ben kazandım ama pek keyifliydi ya yemesi de(:

aslında kazanma formülüm bu abiden! pekte farklı olmadı, gözlemledim, attım hafazıya sonra da gerekeni yaptım (yok yok bu abi kadar bile olamadım, ben direk kutusunu hisseden "var mısın, yok musun?" yarışmacısı gibi hislerime güvendim)
nede olsa beyin bedava!!!

paranınkokusunualantaraftar
bildirdi (:

4 yorum:

BelGarath dedi ki...

bu işte daha çok para var.
hele fenerde iyi gidiyor, kazanacağız :)

beni rahatta dinleyin! dedi ki...

ahahaha sanki sen benim kazanmamdan çok fener'in kazanmasına daha çok sevindin.

neşepalamudu dedi ki...

paranınkokusunualanTARAFTAR bi de:)))

beni rahatta dinleyin! dedi ki...

hell YEEAAH!