7 Ocak 2013 Pazartesi

içimde coşan bişey var (:

deliricem ya, dışarıda benim için kocaman bi mutluluk sebebi var; kar yağıyor ama benim bi pencerem bile yok ki izliyim. kıymetini bilmek lazım bütün bu doğal güzelliklerin, bi süre unutup her şeyi kafayı kaldırmak lazım gök kubbeye. soğuğu, trafiği, fakirliği vs hiçbirini düşünmeden yalnızca gökyüzüne bakmak lazım. doğayı dinlemek, şikayet etmektense keyfini çıkarmak lazım. ben şuan bu duygularla dolup taşıyorum örneğin beni gıcık eden oki'nin bile sesi beni mutlu ediyor. salak saçma bi gülümseme var yüzümde (: burda olmak istemiyorum, başımı gökyüzüne kaldırmak, yeryüzünden hiçbir şey bakış açıma girmesin istiyorum ama burda olmak zorunda olmak bile canımı sıkmıyor şuan. şu tablonun hayali bile bana yetiyor; ocakta çaydanlık tıngırdıyor, mavi battaniyeme sarılmışım kedi gibi camın önünde yarı uykulu gözlerle karın yağışını izliyorum. oofff şuan var ya dünyada bundan daha çok istediğim bişey yok. kazara bi dilek hakkım olsa mesela, bundan başkasını dilemem inanın. şuan doğa beni öyle sersemletti ki dünyevi şeyler hiç umrumda değil. ama bak şu şarkı çalsın fonda ruhum dinlensin, erkan oğur mırıl mırıl mırıldansın bana bunu...

Hiç yorum yok: