7 Haziran 2010 Pazartesi

as&is

*hayatta ki tüm mühim şeyleri "oyun" gibi dandik isimlere tıkıştırıp yapaylaştırmış ve bu yapaylığı bizlere satmaya çalışan zihniyetten feci sıkıldım
*hayatlarını bomboş yaşayıp sonra yataktan bile makyaj ve fönlü saçlarla çıkan insanları hayranlıkla izleyip tüm bu aldatmacanın mümkün olmasını isteyen zihniyetten de feci sıkıldım2
*"... zihniyetten feci sıkıldım" diye her yere aynı cümleyi yapıştıranlardan da feci sıkıldım(nee? bakmayın öyle ben çelişkiyi severim)
*"hitler mühim adamdı, tu kaka israil" diyenlere sıkılmak bi yana kafa göz dalasım geliyor
*ertesi gün gazete başlıklarına yada daha da vahimi facebook paylaşımlarına göre rotayı tam tersi yöne çevirenler içinse artık ümidi kesip dayakta paklamaz bunları diye bulaşmıyorum bile
*tüm günlerini 20 sözcükle geçirenlerden, sonra bide yemekteyiz'de sürekli "ben onu kaale almıyorum" ve "ben ... biriyimm" cümlelerinden ise kusmak üzreyim
*hastanelerden/resmi dairelerden/doktorlardan/aptal bürokrasinin her yere aynı aptal ifadeyi yayışından hele nasıl sıkıldım anlatamam
*aptal hastaneden pert bi şekilde çıktıktan sonra ablamı 3-4 saat kucağında yavru kuş gibi benim verdiğim manolya'yı taşırken ve herkes hayretle "o ne?" diye sorarken ve o hafiften kasılırken görmeye ise bayıldım, yorgunluğumu unuttum
*hafta sonunun epey bi vaktini dört arkadaş emekliler gibi bira/kavga/gürültü ve gül kokusuyla pis yedili oynayarak geçirdik, bak ona da bayıldım(:
*yerin üstü yerine altına inanılmaz güzel bi ev oymuş adamı izlerken kendimden sıkıldım, aynı adam "bu dünyada inanılmaz zevkler var, keşfedin!" dediğinde "haklısın ülenn" diye nara atınca bi zevk gelmedi de değil sıkılmış bünyeme

öyle işte şimdi dondurma yiyip yemekteyiz izliycem... yok yok yalan, atlas koleksiyonumdan 98/99 dünyanın gelişimi dvdlerimi izliycem(: bööö, tamam buda yalan, o canım dvd lerim biraz daha kuzu kuzu yatıcaklar malesef çünkü ben kelime oyununu izliycem şimdi...

selametle efenim(:

7 yorum:

burçak yıldırım dedi ki...

ben de

etliye sütlüye karışmayan, sen karışınca da ne " ne gereği var kiii" diyen zihniyetten,
"bana dokunmayan bin yaşasın" deyimini deyimlikten çıkarıp hayat mottosu yapanlardan,
iki yüzlü olmayı bile beceremeyen, erol taş saflığında kötü olanlardan,

çoook sıkıldım. oh. rahatladım şimdi. :)

beni rahatta dinleyin! dedi ki...

(: bide sürekli mevlanadan alıntı yapıp, onun özlü sözlerinden artislik yapanlardan da sıkıldın mı burçak? hım...

ALASTIS dedi ki...

Tavlada sadece şansıyla yenip karşısındaki ustaya artislik yapanlardan sıkıldım ... :)

neşepalamudu dedi ki...

ama ne güzel de eğlendik dimi :) şimdi siz her şeyden mutlu olmaya çalışanlardan da sıkıldım demezsiniz umarım. "ben öyle biri değilim çünki" anladın sen onu ;)

beni rahatta dinleyin! dedi ki...

alastis: daha kaç malubiyet sana ustanın kim olduğunu öğreticek alastisim! gel cuma gecesi bize sana bir kez daha sahada uygulamalı anlatmayı deniyim(:
sevinç:mucuk

hasan dedi ki...

biri tavlada çok iyiyim mi dedi?
bende rakibim sana, haydi bakalım hodri meydan:)

beni rahatta dinleyin! dedi ki...

(: ya niyeyse bunu hep erkekler yapıyor, dünyada herşeyin özellikle başarıların galibi hep onlar olmalı dimi! seni de talan ederim hasan, uzak dur(: