16 Haziran 2010 Çarşamba

dünyanın sonunda ki ev!

çok güzel bi film izledim;

evet ta kendisi...
çok etkileyiciydi ve açıkçası çok sevmesem de colin farell da çok başarılıydı. ayrıca filmde Sissy Spacek'i görmek de çok hoş oldu.
charlie chaplin'in çok sevdiğim bi sözü var; yönetmen birşey getirir, izleyici bir şey getirir ve sinema olur!
işte bu filmde bu kıvamı koruyabilmiş yönetmen, herşeyi alalade açıklamamış ve izleyiciyi filmin içine epeyce dahil etmiş. iyi sinema izleyicisi olmayanlar "şimdi orda n'oldu ben hiçbir şey anlamadım" diyebilirler. aslında her şeyin tane tane açıklanmasına alışık olduklarından bu tembellikleri, yoksa filmde anlaşılmayacak bir durum yok. hatta böyle ince tül perdenin ardından verilmesi insanı inanmasa da "ya belki bir umut düzelir" umuduna da sokuyor.
hepsi birbirinden ilginç üç kişinin bi arada kurdukları ilginç bi bağı anlatıyor film ve filmde bayıldığım bi repliği de yazmalıyım(: çok ilginç biri gibi görünen Claire'in kendinden daha da ilginç olan Bobby'ye "belki de o kadar sıradışı değilim, belki de sadece saçlarım sıradışı" deyişi çok samimiydi...
ayrıca film bi kitap uyarlamasıymış ve bu şarkı da filmde mühim yer almıştı. ben ki bayılırım bu şarkıya da bu adamada;

afiyetle inşallah efenim

6 yorum:

hasan dedi ki...

heyt! izlerim ben bu filmi:)

sen nasılsın prensesim?

beni rahatta dinleyin! dedi ki...

sağol hasan(:
yaklaşık 2 saattir kiralık ev bakıyorum, şimdi mümkün değil ama köklü değişikliklere ihtiyacım var...

hasan dedi ki...

değişiklik iyidir prensesim:)
nerde ev bakıyorsun?

beni rahatta dinleyin! dedi ki...

beylikdüzünden sonra haliyle şehir merkezinde bakıyorum ve ben en çok arnavutköy de olsun istiyorum ama saatlerdir baktığım evlerin içinde favorim şu;
http://www.sahibinden.com/ilan/emlak-konut-kiralik-daire-guvenlikli-otoparkli-sitede-terasli-penthouse/detay
pahalı zevkleri olan biriyim sanırım(:

hasan dedi ki...

ah be hakikaten çok güzel ve malesef epey pahalı.
kuzenim hisarda oturuyor ev arkadaşı arıyorlardı, böyle bişey düşünür müsün?

beni rahatta dinleyin! dedi ki...

içime sinen evi buldum(:
http://www.sahibinden.com/ilan/emlak-konut-kiralik-daire-yenikoyde-deniz-manzarali-daire/detay

aslında ev arkadaşı bana da mantıklı geliyor haftanın 2-3 günü kalıcam muhtemelen. neyse çok saçma oldu burdan yazışmak mailleşelim(: