3 Haziran 2011 Cuma

ebay müdürü;

aynen başlıkta yazdığı gibi şu sıralar bu işi yapıyorum. ben olayı en ince detaylarına kadar çözdükten sonra eş dost arasında nihayet bi konuda otorite sayılır oldum(: telefon açıp "yandım anam!" ve "bilirkişi şimdi şu noktadayım, ne yapmalıyım" diyen eşe dosta yol gösteriyorum, tecrübelerimi paylaşıyorum(:

ya bide bu adamı keşfettim ben, deli oluyorum kendisine feci içmek geliyor içimden o çaldıkça, ee boşa adamın namı "kemanı ağlatan adam" diye anılmıyor!
yoğun dramatizmi olan şahane film "Schindler's List" soundtrack'ini! bide ondan dinleyin derim!!

afiyetle efenim...

off yine canım çekti ya! oysa ki yanlız içmeye tövbe etmiştim ama yeminimi bozduruyor bana bu adam birde yokluğu derin boşluk olan nazım!
gözlerinden öperim,abim,kardeşim,üstadım,dostum,büyük adam...
seni sadece can yücel dizeleriyle anmak istiyorum, birde burda olsan ne içilirdi be seninle nazım...

Ne yaman çiğköfteymiş ki bu ölüm
Şalgam suları iniyor şakaklarımdan
ben hala susuyorum
Gözlerimle taşlarcasına bir kör kuyuyu…
Nerde kaldı bire saka kuşu
Su gibi bildiğin o su kasidesi?
...
...
Bu seferki yolum ise
ardımdan gelen kolun
ölüsıra yürüyen...

3 yorum:

taner dedi ki...

farid farjad'ı ocakta canlı izleme şansına sahip oldum, sahiden nefis :)

hasan dedi ki...

bana da "bi" kadeh koy:)

Plaoust dedi ki...

Farid Farjad... "doğanın hüznünü notaya dökmek" diye yorumlar yaptığı müziği...
"O günler" seri isimli 5 albümünde de görebilirsiniz doğayı ve taşıdığı hüznü...
GOLHA'da(güller demek) aşk için ağlayan bir kadını..
SOLTANE-E GHALBHA'da (kalbin sultanı demek) yeniyetme bir yazarın ilk öyküsünü...
ASHEGH SHODAM'da (aşık oldum demek)
aşkın neden en çok siyah, biraz mavi, bazen de kırmızı olduğunu...
KORDİ'de (kürtçe demek) ayçanın hama aliye olan aşkı(bknz "gitmek" filmi)...
GOLEH PAMCHAL'da (ters lale(gül) demek) gerisini de yazacaktım ama diğer ezgileri de dinlersem içmeye başlayacağımı(söylemesi ayıp biraz rakı var ama sınavlardan sonra içmeyi düşünüyordum)...
görebilirsiniz...