6 Aralık 2009 Pazar

Yalandır hep yalan, saman yolu geceler hep yalan...

saat epey geç olmuş ama benim gözler hala cin gibi, kim bilir aklımdan neler geçiyor (bkz.kendi aklı hakkın da bilgi sahibi olmayan alık insan) ama valla net bi fikrim yok ya! tabi toparlasam bişeyler bulurum, yani en azından ortaya bi karışık da olsa bişey sunarım ama, ne bilim sabun köpüğü gibi sanki bu gece ki düşüncelerim. ben ki bi şeyi irdeleme de 100 metre de dünya rekortmeniyim, bi konuyu mıncıklarken sinekten bile yağ çıkartabilecek meziyetteyim ama, bugün tırtım sevgili blogum! haftalardır sahibem den su dilenen sardunya gibi yapraklarım aşşağı düşmüş rengim kaçmış gibi bu gece...
elim de yeni dolandırmaya başladığım "spinozanın taosu" kitabım da hiç ilgimi toplayamadı daha üzerin de. yani ben kitap okuyarak uyumaya bayılırım da. kitap okurken uyursam ne ala, yoksa hayatta uyku uğramaz bana.şafak sökerken bi düşünce bi yenisini getiriyor derken çarşaf üzerime iki tur atmış homurdanırım ben hala, ertesi gün de rezil bi insan olurum...
halbuki uyumam lazım, yarın erken kalkmam irfanımla yeni bulduğumuz süper güzel ve ucuz olan gizli kahvaltı karargahımız da dinç olmam lazım, ama yok valla bir dirhem uyku yok gözüm de. gerçi kesin adi irfan da uyumuyordur, yarın o da dökülür. öyle maşuk maşuk bakarız birbirimize artık. kısmet, bakıcaz...
neyse ben kaçıyım, bitmez bu saçmalıklar silsilesi yoksa...
hoşçakal blogum,
hoşçakal gece,
hoşçakal 6 aralık'ın 03:34'lük zaman dilimi,
ay böyle diyince de içim iyice daraldı. ben hoşçakal derken zaman çoktan bir attı ve aklıma prag'da ki meşhur saat kulesi geldi. orda da içim bi daralmıştı. azrail motifleri, giden zamanın bizden eksilişi falan ifrit olmuştum, nöbet geçirecek gibi olmuştum orda da.
neyse zorlamıyım bünyemi ben şimdi gece gece,
ay neyse hadi kaçtım ben...
beni bu noktaya kadar okuyan sevgili arkadaşlarıma süprüz yumurta alıcam! valla söz, hatırlatın bana. bana bu kadar sebat gösteren insanları beslemeli, büyütmeli, sağ tutmalıyım...

3 yorum:

Ali Rıza dedi ki...

isterim süpriz yumurta

beni rahatta dinleyin! dedi ki...

ahaha ne demek en janjanlısın dan, en büyüğün den tam sevdiğin gibi bi tane alırım...

Adsız dedi ki...

ben de isterim.
sen şimdi düşün dur kime daha borçluyum sürpriz yumurta diye :)