29 Aralık 2009 Salı

bugünler de kararsız, biraz da tutarsız oldum...

kendimi çok yorgun hissediyorum ama düşünmeden de edemiyorum "bu neyin yorgunluğu sahi?" zira sadece bedensel ihtiyaçlar için hareket halindeyim, ama deli gibi yorgunum da! yatmakla, uzanmakla da geçicek gibi bişey değil bu... bana göre insan hayatının evrelerin den biri de bu aslında, yani "bir iş yapmanın saadeti avuçlarım da" değil ya, belki onun yüzündendir...
çok uzatmıycam, şu sıralar fon müziğimin beyanını yapıp içsel batışıma geri dönücem,
boğulana kadar da çıkmıycam...
şu sıralar fon'um iç deşen sözlere sahip şarkı;

*Watching as my ego breaks your fall
Dont you know that Ive
Been running from you heart...

*Faithfulness

2 yorum:

dnf dedi ki...

ben de çok yorgumun bi yıldır da dinlenemiyorum 24 saat uyusam bile

beni rahatta dinleyin! dedi ki...

ah denef! bi bu yorgunluğa bi de bitmek bilmeyen mutsuzluğuma çare bulamıyorum. umarım sen sadece yorgunsundur...