19 Ekim 2012 Cuma

2 terapi unsuru;


1-King Of Leon; yakışıklı piçlerden oluşan şahane bi grup. çok seviyorum/çok dinliyorum, öyle tatlılar ki anlatamam...
2-Kötü Çocuk Pezevenk; sosyal hayatta pısıp kalıp evde kameraya atarlanan gençlik videolardan biri işte. çok var bunlardan ama işte bu video beni çok güldürüyor, hemde öyle böyle değil, aklıma geldikçe kıkırdıyorum. bazen bu tip şeylerle karşılaştıkça düşünüyorum "bizim ergenliğimize de denk gelseydi bu teknoloji, bende yapar mıydım böyle şeyler?" diye.  ımmm, kesin olmamakla beraber mümkün görünüyor (: çünkü netice de ergensin yani durum ne kadar farklı olabilir ki? hiç birimiz ergenken sanki hiç aynalara bakıp kendimizi; o bizi deli eden kızı/çocuğu/hocayı vs. ağzını burnunu kırarken yada çok pis laf sokarken hayal etmedik mi? ettik. e işte onların yaptığı da aynalar yerine kameraya atarlanmak (: 
onun için böbürlenmeyi ve "yazık ya bu gençlik nereye gidiyor!" tiriplerine girmeyi bırakın. ayıplamayın da, normal karşılayın ve gülün. çok ciddiye alınacak bi durum yok, deli gibi komik işte... 

4 yorum:

ümit dedi ki...

http://bunusevdim.files.wordpress.com/2011/04/cevab-yaptrmak.jpg

bunun gibi dimi :)

beni rahatta dinleyin! dedi ki...

ahahaha aynen ya! çok severim bu karikatürü, keşke benim aklıma gelseydi (:

ümit dedi ki...

:D

gamze dedi ki...

yenir ki bunlar (tabiki king of leon):D