14 Ekim 2012 Pazar

sen kazandın eyvallah, ama sanma ki bu böyle gider!

nafile bi çabaydı benimkisi biliyordum, ama yinede elimden geldiğince direndim. kabullenmedim, daha çok erken dedim, hayıırr! dedim, hatta şiirde ki kadar hüzünlüydü tavrım; "bir yaz daha geçti hiçbir şey anlamadan, oysa yapacak ne çok şey vardı ve ne kadar az zaman!"
ama yapacak bi şey yoktu artık, atritlerim tehlike sinyalleri vereli çok olmuştu ama ben sadece kafamı sallayıp yok saydım. haince aklımdaydı, ona kavuşsam daha mesut geçecekti gecelerim biliyordum ama istemiyordum. hazır değildim. direnirsem başarabilirim sandım, şu soğuk gecelerde titreyerek de olsa onsuz yaşarım sandım...
ama artık yapacak bi şey kalmamıştı ve bende; teslim oldum ve sıcacık yorganımın koynuna yeniden girdim (:
daha mı mesudum? evet, ama daha mı üzgünüm? ona daha da kallavi bi evet.

2 yorum:

hasan dedi ki...

ben sana boşuna direnme, yorulursun demiştim :)
*allahım ya bide tatlı gibi gitmiş şarkı da bulmuş sweetheart'ım benim :)

beni rahatta dinleyin! dedi ki...

(: uyuz...