15 Şubat 2010 Pazartesi

There'll be times that you'll believe you can really fly



geçen akşam can sıkıntısından tutup fotoğraf çekimi yaptık. kısıtlı imkanlarla oldu, ama güzel oldu bence:) yani ışık çok yetersizdi, çünkü tek ışık kaynağımız bi gece lambasıydı hemde enerji tasarruflu düşük voltajlı... ışıkçımız(ali efendi) yetersiz imkanlarla ve bi dünya azarla iyi sabretti bana doğrusu. sevinçcim modelim oldu yine ve sonrasında beğenmeyip çok kapris yaptı. irfan müdehaleden nefret ettiğimden sadece black/white ayarlarıyla ışığın yetersizliğini kapattı:) öyle işte, bi süre elimden bişeyler geliyor sanırım diye iyi hissettim kendimi...
ali bana bi foto galeri yapıcak ama o daha çoook sürer diye bir ikisini buraya koymak istedim...ve esasen şunu söylemek istedim canım arkadaşlarıma;
teşekkür ederim,
eşşekler siz niye olduğunu biliyorsunuz işte :)
mucukka

1 yorum:

sevinç dedi ki...

kapris değil kompleks olacaktı :) bazılarımız (ışıkçı) kusurlar konusunda fazla hassas!! eh bide dediğin gibi yüzüme bu kadar yakından bakınılmasına alışkın değilim kasıldım aman neyse ne?? ellerine sağlık çok güzel oldu (bu kadar imkanla) seninle gurur duyuyorum canım benim (yanaklar sıkılır iki yandan sallana sallana kızartılır:))