26 Şubat 2010 Cuma

komodo furkan

işte bu resimde görülen saçma şeyi geçenlerde taksimde türkçe bilmeyen maximus adında bi herifden aldık. şimdi herif hem türkçe bilmiyor hem nasıl yaparızı anlatmaya çalışıyor falan derken bi baktık tamamen türkçe montaj anlatımı var. iyi güzel dedik, artık nasıl bi saflıksa -ulan türkçe montaj kızım eminmisin, diyemedim kendime
neyse montajı nasılsa yaparım demiş olucam ki hemen ona isim arayışlarına girdim ve son derece karizmatik olduğunu düşündüğüm -komodo ejderi adını verdim. ve -ehehe komodo ejderimi bi uçurucam var ya, falan diye havalı havalı konuşurken birden adının "uçan kuş furkan" gibi son derece zibidi bi isim olduğunu öğrenmemle epeyce bozuldum tabi. bide üzerinde made in china yazmazmı daha da ifrit oldum. neyse, oturduk biz dört kişi bunu yapmaya yeltendik ama her eline alan "bu ne be, bu nasıl bi anlatım" diyerek geri bıraktı, ki aynen bende. biraz uğraştıktan sonra topladık ne var ne yoksa koyduk poşetine orda bi daha açmamak üzere. kimse bişey demedi ama herkes bunun böyle olucağını ve böyle olmasının daha iyi olucağını biliyordu...
ama işte benim bugün can sıkıntım -yapıcam lan ben o furkan düdüğünden ejder, şeklinde ki kendimi gazlamamla yeniden buluşmama neden oldu. internette belki bişeyler vardır diye baktım, fakat bi nane çıkmadı ordan da. ve ben aynı kandan aynı ırktan geldiğim adamlar bunu yaptıysa bende birleştirebilir yada yeni bi soluk katabilirim dedim ve giriştim. valla yalan olmasın ama bir yada iki saate yakın bi süre uğraştım ve sonunda bitirdim. bitirince beni bi mutluluk, bi rahatlama sardı ki sormayın gitsin. ama gel gör ki, heyhat tüm ırkımız gibi bende birleştirme yaparken parça arttırdım:) tıpkı resimdekinin aynısı olmasına rağmen neden parça arttı anlayamadım ama yine de -evet çok tasarrufluyum aferim, dedim kendime. valla kalan parçaların alametinden midir, yoksa türk mühendisliğinin önlenemeyen yükselişinden midir bilemedim ama benim komodo ejderim uçmadı:( ühühühü malesef uçuramadım onu... gerçi komodo ejderleri uçamaz zaten, adı ejder onların yoksa dev bi kertenkele gibi bişey işte onlar ama söylenişi hoşuma gidiyor diye ona bu adı vermiştim... neyse işte velhasıl kelam elimde uçamayan bi komodo furkanım var artık benim:) birleştirdim ya, siz ona bakın! hem artan parçalardan da yavru furkancıklar yapmayı düşünüyorum zaten, ordan artanlarla da yavru komodocuklar, ordan artanla da tırtılcıklar, ordan artanla da minik uğur böcekleri, ordan artanla da minik solucanlar, ordan artanlada.......... :):):)

8 yorum:

sevinç dedi ki...

DELİ :)) DELİ AZMİ VAR SENDE. UÇMASA DA FİYAKALI DURUYO RESİMDE GÖRÜLDÜĞÜ ÜZRE, AKŞAM GELEMDE GÖREM. KOMODO'YU
ÖPTÜM...

hasan dedi ki...

ahahhaha valla çok güldüm, tebrik ederim ve bi tane komodo yavrusundan isteyebilirim:)

maruzatım var dedi ki...

galata kulesinin orda satan bir çocuk var bu kuşları. adını bilmiyorum ama bi arkadaşım konuşmuş onunla israilden gelmiş. babası yahudi annesi kürddü sanırım.tam tersi de olabilir. sokak çocuklarına yardım etmek için satıyomuş bunları ve kendiside sokakda yatıp kalkıyomuş zaten sarı dişelerinden ve yaydığı kokudan anlaşılıyodu böyle olduğu :) ancak kar başlayınca bizim adam arazi olmuşdu. meğer israile geri dönmüş. kar bitince geri gelmiş adi. neyse... bizim arkadaşa da hediye etmiş bu kuşlardan ama biz de yapamadık bi parçasını kaybetmişiz meğer. sonra bize yapılmışını hediye etti de ders aralarında uçuruyoruz :))

beni rahatta dinleyin! dedi ki...

sevinçcim mersi canım...
hasan; bi komodo yavrusu yumurtası yapabildim anca, onu da emin ellere teslim ederim elbette:)
hande; işte aynı adamdan bahsediyoruz, maximus o herifin adı ve benim bildiğim hikayesi de "sokak insanlarının hikayesini kitap haline getirmek için, bunları sattığı:)" ehehe adi işte, neyse! ama inancım tam bende eğiticem komodomu ve uçurucam, beraber uçururuz artık:)

Adsız dedi ki...

niye bişeyler yazmıyosun kaç gündür?????

dnf dedi ki...

ahahaha bunun aynısını bana da ev hediyesi almışlardır. Taşınırken balkondan uçurdum furkanı

Adsız dedi ki...

ben de aldım aynı kuştan oğluma hediye ,yapamadık bi türlü, internetten bakayım dedim aynı dert sizde de, ben daha pes etmedim yapabilirsem paylaşırım

Adsız dedi ki...

merhaba bennim adım ahmet
bu uçan kuş furkandan aynı bende sizib gibi heveslendim bir tane kızıma aldım ama bir türlü yapamadım daha doğrusu yaptım ama parça arttırdım :))
bir türlü satan adamın elindeki gibi uçmuyor.
bunu çözen birisi varsa benimle irtibata geçebilirse sevinirim...
ahmetsengul_78@hotmail.com