21 Ocak 2010 Perşembe

Joanna Newsom adlı bu kızla hiç tanıştınız mı?

bence müthiş bi kız, küçük bi kız sesi- björk- cranes vokalisti alison shaw vs... her bişeye benzetildi (allah aşkına son 15 yıldır rock yada alternatif müzik yapan hangi kadın şarkıcı björk'den etkilenmedi ki, istemeselerde yaptıkları müziklerin içine işledi björk'ün müzikde ki yeni akımı) ama bu kız ilk albümünün çıktığı yıl amerikada "folk müziğin adını yeniden yeşerten kız" olarak anıldı! ayrıca da arp'ı gitar gibi çalıyor, ona da bayıldım :)
çok bişey anlatmıyım, izleyin bakim sevicekmisiniz...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

benden bir alkış ona ve bir alkış da sana, çok teşekkür ederim hiç dinlememiştim, ama çok beğendim:)

eylül yılmaz

beni rahatta dinleyin! dedi ki...

bu biraz -aferim çocuğum,
gibi olmuş ama teşekkür ederim:)

dnf dedi ki...

çok sevdim
sanrım şu an beşinciye dinliyorum :))

beni rahatta dinleyin! dedi ki...

ağzının tadını bilen biri daha:)

dnf dedi ki...

ehehe şloop:))

beni rahatta dinleyin! dedi ki...

:) denef hanım bakıyorum pek bi gece kuşusunuz siz de?