26 Mart 2010 Cuma

change your heart


sanırım ne kadar zaman geçerse geçsin bu film hep benim en sevdiğim film olarak kalıcak, kim bilir hatta zaman ve duygular değişecek, bu filme dair anılarım bambaşka olucak ama bu filmin yeri değişmiycek...

fotoğrafa bakınca bile bin türlü şey hissediyorum, altı çok tehlikeli bi çatlağın üzerinde yatarak çatlağın sağlamlığına güven duymaktan ziyade yanındakine güven duyuyorlar. korkusuzlar mı? hayır, birbirlerine duydukları sevgi ve farklılıklar onları o kadar çok korkutuyor ki, birbirlerini unutmak için hafızalarını sildiriyorlar. çünkü kendi kendilerine birbirlerini hayatlarından çıkarmaları mümkün değil... hayatım boyunca bir kere bu kadar müthiş bi aşk yaşamak isterdim! ben muhtemelen clementine kadar korkusuz yatamazdım o koca çatlaklı buza, o anlamda daha çok joel'e benzerdim:) ama çok isterdim, birine bu kadar çok güvenebilmeyi...

ve tabiki bu şarkı da filmin ayrılmaz güzellikler skalasından;

3 yorum:

hasan dedi ki...

vayyy
çok güzel film hakkaten, bende bayılıyorum bu filme! bu film ilk çıktığında bi sevgilim vardı, birlikte oturup izlerken biran ona dönüp baktım ve içimi tuhaf bi burukluk kapladı; o uyuyordu ve benim kadar etkilenmemişti. hoş belki geç bi matineye gitmemizin etkisiydi bilemiyorum ama bende o kıvılcım çaktığında dönüp onunla paylaşmak istedim ama onda kıvılcımdan eser yoktu. üzücüydü, ama neticede ilişkimiz bitti, çünkü öylesi bi aşk değildi:)

neşepalamudu dedi ki...

eyyyy aşkk.................

beni rahatta dinleyin! dedi ki...

hasan; benimde gayet iyi bildiğim bi duygu o! malesef...
sevinç; :)

*o zaman sizin içinde böylesi bi aşk diliyorum :)