17 Mart 2010 Çarşamba

yüzüm güldü sonunda:)

aşşağıda ki maili aldığım an her okuduğum cümlede "EVETTT" diye haykırdım. trenle italya keşfinin üzerinden 2 yıl geçti ve ben nihayet bu yaz için sonunda iyi planlar yapmaya başlayabilirim diye sevinçden delirdim:)

Sayın KUDRET MUTLU, BU YAZ ALIP BAŞINIZI GİDİN!..

Yaz için planınızı henüz yapmadıysanız GENÇTUR size birbirinden ilginç önerilerde bulunuyor. Bu öneriler sadece Türkiye için değil tüm dünyada geçerli, Avrupa’da, Vietnam’da, Hindistan’da, Afrika’da, Latin Amerika’da ya da siz nerede isterseniz?

Bu çalışma bir tatil ya da tur programı değil, bir öğrenme, keşif ve macera programıdır.

Hayal edin İtalya’da mafyadan kurtarılmış bağlarda üzüm toplamak istemez misiniz?

Çek Cumhuriyetinde biranın yapımını öğrenmek, Sırbistan Balkan Müzikleri Festivaline katılmak, Helsinki’de Rock Festivalinin organizasyonuna yardım etmek.

82 ülkede 2000 üzerinde kamp seçeneği sunan GENÇTUR’daki diğer bazı ilginç projeler de şöyle:

- Milano'da Film Festivali,
- Finlandiya’da gemi tamiri,
- Almanya'da restorasyon projesi,
- Meksika’da bitkisel ilaç yapımı,
- İzmir’de salça, tarhana, turşu kampı,
- Hırvatistan’da Dalmaçya Müzik Festivali,
- Karabağ’da nehir temizliği ve doğa kampı,
- İspanya’da arkeoloji çalışmaları,
- Kore’de sebze paketleme,
- Ve sayamadığımız binlerce çalışma, restorasyon,
inşaat, ekoloji, yoga, sanat, tiyatro, film vs.

Bu projeler sadece gençleri değil ruhu genç olanları da kapsıyor. Yeter ki kendinizi hazır hissedin. Her biri ortalama 2 hafta süren kamplar boyunca kamusal işlerde gönüllü olarak çalışıyorsunuz, konaklama ve yemeğiniz yerel ortaklarımızca ücretsiz karşılanıyor.

Size kalan;
karar vermek,
bilet almak
ve gitmek.

Evet evet dostlar, ben bu yoz Çek Cumhuriyetinde biranın yapımını öğrenmek ve Helsinki’de Rock Festivalinin organizasyonuna yardım etmek istiyorum:)

sizde ilgilenirseniz;
burdan gençturu ziyaret edebilirsiniz!
burdan da kamp listelerine ulaşabilirsiniz!

2 yorum:

hasan dedi ki...

bende iki sene evvel polonya da bi karnavalda gönüllü olarak çalışmıştım. orada sabahtan akşama kadar çocukların yüzünü boyuyorduk, çok eğlenmiştik! şimdi bakınca yani öyle anımsıyorum, o zaman çok farkedememiştik açıkcası. ama gitmek istersen öneririm, hatta bakarsın yine karşılaşırız prag yakınlarında ki bi köyde bira yapımında:)

beni rahatta dinleyin! dedi ki...

koca prag gezisinde tek bir siyah bira içebilmiş ve çok beğenmiştim(beni taciz eden koca yeşil çekirgeye rağmen) ilginç olabilir tabi hiç tanımadığım biriyle bu topraklarda yazışıp başka bi toprak parçasına ait bira fabrikasında karşılaşmak:)